شاید بهتر باشد روز ولادت مولا علی ابی ابیطالب (ع) را روز مردانگی بنامیم. تا این صفت بیش از پیش در میان ما ارج پیدا کند، زیرا که مام علی(ع) معنای مردانگی و غایت این صفت بود.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر؛ به مناسبت ولادت با سعادت امیرالمومنین، امام علی (ع) و روز پدر و مرد، هیئت رئیسه اتاق خرمشهر با برگزاری نشستی از کارکنان مرد این اتاق تقدیر به عمل آورد.

رئیس اتاق خرمشهر در این نشست ضمن تشکر و تقدیر از تلاش های کلیه کادر اجرائی اتاق خرمشهر در ارائه خدمات به اعضا و دیگر فعالان اقتصادی بیان کرد: در آخرین سال دوره نهم اتاق خرمشهر، با تلاش و همدلی موجود میان هیئت رئیسه و کادر کارمندان اتاق خرمشهر، نهایت توان در ارائه خدمات به فعالان اقتصادی منطقه صورت گرفت که این مهم تقدیر از کلیه کارکنان اتاق خرمشهر را ضروری کرده است. با همت اعضای هیئت رئیسه، و با برادری، دوستی و تعامل بوجود آمده میان آنها با کادر اجرائی در طول چهار سال، قطعا راندمان و نتیجه فعالیت ها به صورت مثبت ارزیابی شده است.

هانی فیصلی همچنین بیان کرد: شاید بهتر باشد روز ولادت مولا علی ابی ابیطالب (ع) را روز مردانگی بنامیم. تا این صفت بیش از پیش در میان ما ارج پیدا کند، زیرا که مام علی(ع) معنای مردانگی و غایت این صفت بود. بانوان و مردان شاغل در اتاق خرمشهر با تاسی از این صفت تلاش کردند که به بهترین نحو به اعضا خدمت رسانی کنند. امیدواریم که در آینده خدمات به نخو مطلوب تر و گسترده تری به اعضا و فعالان اقتصادی ارائه شود.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ