با برگزاری مجمع موسسین؛ انجمن فعالان صنایع دستی استان خوزستان، اعضای هیئت مدیره خود را شناخت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی خرمشهر، مجمع موسسین فعالان صنایع دستی استان خوزستان با حضور آقای عرفانی، مدیر امور تشکل های اتاق ایران، در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر برگزار شد.

عرفانی ضمن اشاره به تشکل ها به عنوان یک واحد تخصصی در امور مختلف اقتصادی بیان کرد: تشکیل تشکل های مختلف اقتصادی به موجب ماده ۵ قانون اتاق و ماده ۵ قانون بهبود محیط کسب و کار بر عهده اتاق بازرگانی قرار داده شده تا از این طریق و با کمک فعالان اقتصادی هر بخش خاصی، امور مسائل و موارد مربوط به رشته های مختلف اقتصادی به طور تخصصی و کارشناسی بررسی و نظریات مشورتی جهت بهبود فضای فعالیت های اقتصادی فراهم گردد.

وی بیان کرد: تا کنون ۲۱۰ تشکل ملی و قریب به ۳۶۰ تشکل استانی در سراسر کشور شکل گرفته که فعالیت های خویش را در راستای نیل به اهداف توسعه اقتصادی کشور، تحت نظارت اتاق های بازرگانی سراسر کشور انجام میدهند.

در همین راستا انجمن صنایع دستی استان خوزستان با برگزاری مجمع موسسین فعالیت خود را در ۸ بهمن ماه سال جاری آغاز کرد. در این مجمع و با رای گیری صورت گرفته، خانم ها اسماعیلی، ظهیرنیا، فرامرزی، رزمنده، باورصاد، صاکی و آقای گیم با کسب حداکثر آرا به عنوان اعضای هیئت مدیره انجمن برگزیده شدند.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ