هانی فیصلی: تمامی ابزار و راهکارهای اتاق جهت همراهی با فعالان اقتصادی مرز شلمچه در جهت کاهش هزینه های تجاری ارسال کالا از طریق این گذرگاه به کار بسته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر؛ نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی حوزه ی صادرات در مرز شلمچه با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر برگزار گردید.

هانی فیصلی در این نشست ضمن شنیدن صحبت های نمایندگان بازرگانان و فعالان اقتصادی مرز شلمچه بیان کرد: مرز شلمچه به عنوان یکی از اصلی ترین دروازه های تجاری کشور، با زیر ساخت های مناسب باید فعالیتی تجاری گسترده تری داشته باشد که این امر با تعامل وهمکاری دستگاه ها و بخش خصوصی باید با رفع موانع داخلی و خارجی میسر گردد تا عواید و منافع این امر مهم به شهروندان عزیز برسد.

ایشان بیان کرد: تمامی ابزار و راهکارهای اتاق جهت همراهی با فعالان اقتصادی مرز شلمچه در جهت کاهش هزینه های تجاری ارسال کالا از طریق این گذرگاه به کار بسته خواهد شد.

وی با اشاره به اقداماتی که اتاق خرمشهر در زمینه حمایت از فعالیت های صادراتی انجام داده ، افزود: پیگیری معضلاتی چون عدم انتقال عملیات ترانشیپمنت به خاک عراق، اخذ ویزای متعدده برای بازرگانان، معضلات استقرار گارد گمرک، باراندازهای تجاری مرز شلمچه و برگزاری نشست های موثر رو در رو با بازرگانان عراقی تا حصول نتیجه از جمله اقدامات موثر اتاق خرمشهر در یک سال اخیر بود.

فیصلی همچنین در واکنش به اعتراض بازرگانان نسبت به اعلام نرخ جدید برای عملیات تخلیه و بارگیری در مرز شلمچه بیان نمود: اتاق خرمشهر این موضوع را تا حصول نتیجه مطلوب و منطقی پیگیری خواهد کرد.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ