خزانه دار، دبیر کل اتاق خرمشهر و مدیران بانک پارسیان خرمشهر در نشستی مشترک ؛ راه های توسعه ارتباطات و همکاری متقابل را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر؛ دبیر کل اتاق خرمشهر در تبیین این نشست بیان نمود؛ این نشست به منظور بررسی راهکارهای ارائه خدمات ویژه به اعضای اتاق خرمشهر و در راستای بهبود فضای خدمت رسانی به فعالان اقتصادی و بازرگانان خوزستانی برگزار گردید.

کامران مالکیان تشریح کرد: ارائه خدمات مربوط به امور تجاری ویژه ی اعضای اتاق خرمشهر از مهم ترین موضوعات مورد بررسی در این نشست بود، که تسهیل و سرعت بخشی در ارائه های حواله های ارزی، اعتبارات اسنادی داخلی خارجی و صدور انواع ضمانت نامه های داخلی و خارجی از جمله موارد مورد توافق دو طرف در این نشست بود.

ایشان افزود: افتتاح حساب جاری با دسته چک پویا برای اعضا و کارکنان اتاق خرمشهر، اعطای تسهیلات به دو روش رسوب حساب و اعتبار سنجی ، افتتاح حساب های مدتدار ویژه و … از موارد دیگر و مهم طرح شده میان طرفین این نشست بود.

مالکیان در پایان بیان کرد: بررسی تدوین، تنظیم و انعقاد تفاهم نامه مشترک میان دو طرف نیز در دستور برنامه های آتی اتاق بازرگانی خرمشهر و بانک پارسیان قرار گرفت که در صورت حصول تفاهم لازم به مرحله ی اجرا خواهد رسید.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ