یکی از ابزارهای تامین انطباق نیروی انسانی سازمان ها با تغییرات روز افزون، آموزش به شمار می آید. آموزش و بهسازی منابع انسانی باعث بینش، بصیرت عمیق تر، دانش، معرفت بالاتر و مهارت های بیشتر انسان های شاغل در سازمان برای اجرای وظایف محوله می شود و در نتیجه موجب نیل به اهداف سازمان با کارایی بهتر وبیشتر می گردد.

مرتضی جزایری اصل؛ نائب رئیس اتاق خرمشهر ضمن اعلام مطلب فوق بیان کرد: واحد آموزش اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر نیز  در راستای  تحقق ماموریت  خود که ارتقای سطح دانش و توانایی مدیران و فعالین اقتصادی، ارتقای توانمندی، آشنا نمودن اعضاء به وظایف، اختیارات و تکالیف خود، افزایش و ایجاد دانش و مهارت های سرمایه ای می باشد، در کنار دوره های آموزشی ویژه برای متقاضیان کارت های بازرگانی، دوره های تخصصی خویش را در مباحث مختلف اقتصادی برای فعالان اقتصادی برگزار مینماید.

وی افزود:آشنائی با روش ها و ابزار به روز و نوین در کسب و کار و قعالیت های اقتصادی و افزایش بهره وری و کارآمدی در کسب و کار از اولویت های اتاق در آموزش اعضا و فعالان اقتصادی است.

ایشان ادامه داد : در همین راستا در سال گذشته، ۱۵ دوره ی آموزش تخصصی با موضوعات اقتصادی به دو شکل مجازی و حضوری در اتاق خرمشهر برگزار گردید؛ که ۱۱ دوره از آن به صورت آموزش یک روزه در مجموع ۶۶ ساعت و به بیش از ۳۰۰ نفر از فعالان اقتصادی و دانش پژوهان ارائه گردید.

جزائری همچنین گفت: دو کارگاه آموزشی چند روزه با حضور اساتید برجسته کشور با موضوعات تنظیم و انعقاد قراردادهای تجاری و آشنائی بـا راه اندازی استارت آپ های

صادراتی برای نزدیک به ۱۰۰ نفر برگزار شد که با استقبال مناسب و یژه ای نیز مواجه گردید. دو دوره ی آموزشی بلند مدت نیز برای کارکنان اتاق برگزار شد تا با افزایش سطح علمی کارکنان و به روز رسانی آن، سطح خدمات به اعضا و مراجعین به اتاق خرمشهر افزایش یابد.

ایشان در پایان تاکید کرد: با فروکش نمودن اپیدمی کرونا و با گسترش واکسیناسیون این بیماری، اتاق خرمشهر در نظر دارد به شکل گسترده و وسیعی دوره های آموزشی نوین و مفید را برای اعضای در سال آتی برگزار نماید.

عناوین دوره های برگزار شده:

-آشنائی با قوانین مالیات بر ارزش افزوده

-کسب و کارهای کوجک برای زنان

-کارگاه آموزشی تنظیم و انعقاد قراردادهای تجاری

-آشنائیی با قوانین اینکوترمز ۲۰۲۰

-دوره جامع امور بازرگانی

-قراردادهای تجاری به زبان انگلیسی

-مدیریت و درآمدزائی از شبکه های اجتماعی

-مهارت های کار با اکسل برای مدیران

-کارگاه آموزشی استارت آپ صادراتی

-اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی

-آداب و تشریفات اداری در فضای مجازی

-چگونه در سازمـــــان خــود به فردی قدرتمــند

تبدیل شویم

-قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان

-مکالمه زبان انگلیسی

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ