مجمع عادی و فوق العاده کانون زنان بازرگان خرمشهر با دستور کار تصویب اسانامه جدید و انتخاب هیئت مدیره دوره دوم این کانون برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر، کامران مالکیان که در این مجمع بعنوان نماینده اتاق ایران حضور داشت ضمن اذعان به نقش مهم و اساسی بانوان در عرصه های مختلف جامعه بیان نمود: امروزه جایگاه و نقش بانوان در پیشبرد امور مختلف قابل لمس و غیر قابل انکار است. این نقش در عرصه های اقتصادی نیز می تواند با ارائه ایده های نوین و کارآمد و همچنین توسعه کارآفرینی توسط این بخش مهم از جامعه، به گذر از دوران بحران های اقتصادی و بهبود سطح معیشت مردم کمک شایانی کند.

دبیر کل اتاق خرمشهر ادامه داد: در همین راستا و از سال ۹۵ کانون زنان بازرگان خرمشهر با حضور بانوان فعال در عرصه های اقتصادی و عضو اتاق خرمشهر، فعالیت خویش را آغاز نمود و اقدامات مهم و ارزشمندی در زمینه توسعه کارآفرینی و برنامه های اقتصادی دیگر، از سوی این تشکل صورت پذیرفت.

ایشان بیان نمود: یکی از مهم ترین و پویا ترین تشکل های اتاق خرمشهر، کانون زنان بازرگان می باشد که قطعا از حمایت هیئت رئیسه و کادر اجرائی این اتاق در پیشبرد اهداف خود بهره مند بوده و خواهد بود. با این حال انتظار ما از این تشکل فعالیتی پویاتر و گسترده تر است، تا با برنامه ریزی اصولی و مدون و همچنین تعیین نقشه راه کاربردی و عملی؛ کمک مهمی به بانوان شهرستان در درآمدزائی و بهبود سطح معیشت خانواده ها در این دوره سخت اقتصادی نماید.

در ادامه این مجمع و پس از تصویب اساسنامه جدید ، اعضای هیئت مدیره کانون زنان بازرگان خرمشهر برای دوره دوم با اکثریت آرا برگزیده شدند. بر این اساس خانم ها:

شهربانو اسماعیلی با ۱۸ رای، نادیا حزبه خواه با ۱۱ رای، مرضیه سالمی با ۱۱ رای، سارا عطبی اصل با ۱۰ رای و سیده مریم موسوی بشیر با ۹ رای بعنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و خانم ها عاطفه مرزوق پور و کفایت غزلی نیز به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین بر اساس آرای ماخوذه خانم زهرا حزبه خواه با ۱۳ رای بعنوان بازرس اصلی و سیده هاجر موسوی بشیر بعنوان بازرس علی البدل برگزیده شدند.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ