اولین نشست کانون زنان بازرگان خرمشهر در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی خرمشهر؛ در این نشست که با حضور هیئت  رئیسه و اعضای کانون برگزار گردید، نائب رئیس اتاق خرمشهر نیز به عنوان مهمان در این نشست حاضر و در رابطه با اهداف و برنامه های کانون سخنانی را ایراد نمود.

سید مصطفی موسوی ضمن اشاره به نقش مهم و کلیدی بانوان در جامعه افزود: علیرغم برخی از نگاه های محدود کننده ی جامعه به نقش بانوان ؛ ما بر این اعتقادیم که زنان ایرانی قابلیت انجام سخت ترین امور را به بهترین نحو ممکن دارند.

وی افزود: بانوان ایرانی می توانند در تمامی زمینه های فعالیتی کشور اثر و نقشی مهم را ایفا کنند و این نقش بی شک در زمینه های اقتصاد و بالاخص بازرگانی می تواند بیش از شرایط فعلی بروز داشته باشد.

موسوی گفت: انتظار ما از کانون زنان بازرگان خرمشهر، فعالیتی پویاتر و انرژیک در جهت توسعه فعالیت های اقتصادی و بازرگانی بانوان خرمشهری است. هیئت رئیسه اتاق بازرگانی خرمشهر در این مسیر، حمایت تام خویش را از کانون زنان بازرگانان اعلام داشته و آمادگی هر گونه فعالیت هم راستا در جهت فعالیت های مثبت و رونق بخش این کانون را دارد.

ایشان در پایان خواهان تدوین برنامه مناسب جهت فعالیت های کانون زنان بازرگان خرمشهر شد و افزود: تعریف خط مشی مناسب در کنار برنامه ریزی مدون و جهت دار، جهت هدایت فعالیت های بانوان فعال در مسیر توسعه اقتصادی خرمشهر ؛ باید در اولویت های کانون زنان بازرگان قرار گیرد.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ